مورینیو: آنهایی که پنالتی خراب کردند، همان هایی بودند که جگر داشتند؛در رئال می مانم
 

تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  مورینیو: آنهایی که پنالتی خراب کردند، همان هایی بودند که جگر داشتند؛در رئال می مانم   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 62405
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


مورینیو: آنهایی که پنالتی خراب کردند، همان هایی بودند که جگر داشتند؛در رئال می مانم

 

ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید در پایان دیدار 4شنبه شب ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به شدت ناراحت بود. با وجود برد 1-2 تیمش، با توجه به نتیجه بازی رفت، بازی به پنالتی کشیده شد و رئال در رسیدن به فینال رقابتهای لیگ قهرماانان اروپا ناکام ماند و مورینیو درپایان این مسابقه از حذف تیمش ناراحت بود. او درکنفرانس خبری گفت:« برای یک تیم سخت است که درطول دو سال به دو نیمه نهایی برسد.برای یک مربی هم سخت است که در 8 سال در 6 نیمه نهایی حضور داشته باشد. اما ما شایستگی صعود به فینال را داشتیم. بایرن شانس بیشتری داشت.»

مربی رئال درادامه صحبتهایش گفت:« یک بحث، بحث بازی کردن برای قهرمانی در یک تورنمنت است و بحث دیگر این نیست. بازیکنان من فوق العاده اند ولی ما اندکی شادابی و قبراقی فیزیکی کم داشتیم. فقط کسانی که پنالتی را زدند لغزیدند و قطعا من نلغزیدم. البته باید بگویم که آنهایی که پنالتی ها را زدند، همان کسانی هستند که جگر پنالتی زدن را داشتند. بعد از ناراحتی شنبه شب ضد مادریدی ها، امروز آنها شاد شده اند.»

مورینیو ادامه داد:« آنها سوپرمن های واقعی هستند و من ناراحت شدم که مردم فراموش نکرده اند که مسی هم یک پنالتی سرنوشت ساز را خراب کرد. امروز هم سه بازیکن ما پنالتی هایشان را خراب کردند. می خواستید تا زمانی که بازیکنان می میرند بازی ادامه پیدا کند؟ این حد و مرز نهایی اش بود. »

درادامه صحبتهای مورینیو که در وب سایت روزنامه مارکا بازتاب یافت می خوانیم: « در فینال لیگ قهرمانان اروپا، تیم پنجم لیگ برتر مقابل تیم دوم بوندس لیگا بازی خواهد کرد. من در جدول برنامه های لیگ ایتالیا، چیزهایی را از جمله برگزاری بعضی از بازیها در روز جمعه را تغییر دادم ولی اینجا در اسپانیا به نظرات من گوش نمی کنند. اگر ما در لالیگا قهرمان شویم فوق العاده خواهد بود ولی ما خواسته های بیشتری داریم. فضای زیادی برای رشد پیش روی ماست.»

آقای خاص ادامه داد: « من در رئال خواهم ماند. اگر درکنار هم بمانیم این تیم و این باشگاه فضای زیادی برای پیشرفت دارد. »

این مربی پرتغالی ادامه داد:« بازیکنان باید همسرها و فرزندانشان را ببوسند و با سربلندی ورزشگاه را ترک کنند. من فشاری که روی بازیکنانم بود رالمس می کنم  من از شادی دیگران بیشتر از شادی خودم لذت می برم و این حذف برایم دردناک بود؛ چون بازیکنانم برای رسیدن به اینجا خیلی تلاش کرده بودند.ما 4 بازی دیگر تا پایان این فصل فاصله داریم و باید 6 امتیاز کسب کنیم. حالا تنها هستیم و به آنچه می خواستیم به تنهایی رسیدیم. اگر قهرمان شویم، فصل را به خوبی به پایان برده ایم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');